NewBrain.gr
Υπηρεσίες δικτύου & Μηχανοργάνωσης... και άλλα ενδιαφέροντα!
Τα BLOGS μαςΠερίεργα ΦαινόμεναΠρόσωπα & ΜέρηΑ.Τ.Ι.Α - ΜεταφυσικάΕπικοινωνίαΣυνδέσεις (Links)Χάρτης Ιστότοπου
Γεώργιος Γκιόλβας
Μανώλης Γλέζος
John Nash
Βαγγέλης Παπαθανασίου
Bob Lazar
Γιάνους Κόρτσακ (Janusz Korczak): Ένας υπέροχος άνθρωπος!
Μαγικοί προορισμοί 1
Μαγικοί προορισμοί 2 (Καλοκαιρινοί)
Οι 10 καλύτερες παραλίες του κόσμου
Οι καλύτερες φωτό του National Geographic1
Σολωμοί – Η ομορφιά του Ειρηνικού
Το νησί Σακότρα! Εξωγήινο τοπίο στη Γη (Υπέροχες φωτογραφίες)
Οι 10 πιο παράξενοι δρόμοι στον κόσμο!
Ο μαγευτικός βράχος του Perce
Μαχάτμα Γκάντι
Βαγγέλης Παπαθανασίου
     

Βαγγέλης Παπαθανασίου
Ο Βαγγέλης Παπαθανασίου είναι ένας μεγάλος Έλληνας συνθέτης, με πηγαίο ταλέντο, που ξεχώρισε από την ηλικία των έξι ετών, όταν έδωσε το πρώτο κονσέρτο με δικές του συνθέσεις. Από τότε, αν και παρέμεινε συνειδητά αυτοδίδακτος, έχει διαγράψει μια σπουδαία καλλιτεχνική καριέρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με αποκορύφωμα το βραβείο Oscar το 1982, για το μουσικό θέμα της ταινίας «Οι Δρόμοι της Φωτιάς» του Ρίντλεϊ Σκοττ (Ridley Scott).

Η μουσική του χαρακτηρίζεται από ένα απόλυτα προσωπικό στυλ, το οποίο δύσκολα θα μπορούσαμε να περιγράψουμε με μια μόνο λέξη. Άλλοτε φλερτάρει με το «προοδευτικό ροκ», άλλοτε με τη «συμφωνική ροκ», και άλλοτε πάλι με τη «διαστημική μουσική» και τη μουσική μιας «νέας εποχής», πλημμυρισμένης με μελωδίες παιγμένες ως επί το πλείστον στο συνθεσάιζερ.

«Το μόνο που κάνω είναι να μοιράζομαι τα συναισθήματά μου με τους υπόλοιπους ανθρώπους διαμέσου της μουσικής. Εγώ απλώς σας την παρουσιάζω κι εσείς, από κει και πέρα, έχετε το δικαίωμα να την κρίνετε όπως επιθυμείτε....»

Βαγγέλης Παπαθανασίου (απόσπασμα από το οπισθόφυλλο του δίσκου «The Greatest Hits Album», 1981)

Σύντομη βιογραφία

Ο Ευάγγελος Οδυσσέας Παπαθανασίου γεννήθηκε στις 29 Μαρτίου του 1943, στο Βόλο. Ξεκίνησε να παίζει πιάνο σε ηλικία περίπου 4 ετών και έδωσε την πρώτη συναυλία με δικές του μουσικές συνθέσεις, στα έξι του. Το ταλέντο του γοήτευσε το κοινό, γι’ αυτό οι γονείς του έσπευσαν να τον ενθαρρύνουν με τη βοήθεια ενός επαγγελματία δασκάλου. Εκείνος όμως δεν ανταποκρίθηκε με μεγάλη ευχαρίστηση στη συμβατική μουσική παιδεία, αφού από μωρό αρνιόταν πεισματικά να συμμορφωθεί στις υποδείξεις των άλλων. Ο Βαγγέλης διέθετε ένα πηγαίο ταλέντο και προτίμησε, όπως έχουν κάνει πολλοί μεγάλοι καλλιτέχνες άλλωστε, να το ξεδιπλώσει μόνος του και να το καλλιεργήσει σύμφωνα με τις δικές του δυνάμεις και προσωπικό στυλ που διέθετε.

Στη διάρκεια των μαθητικών χρόνων, ο Βαγγέλης δημιουργεί ένα μικρό συγκρότημα μαζί με μερικούς φίλους και συμμαθητές, τους «Forminx», και σύντομα γίνονται γνωστοί σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Στα τέλη του ’60, ο Βαγγέλης κυριεύεται από την επιθυμία να διευρύνει τους μουσικούς του ορίζοντες και γι’ αυτό μετακομίζει στο Παρίσι, μαζί με τον Ντέμη Ρούσσο και τον Λουκά Σιδερά. Εκεί φτιάχνουν ένα νέο συγκρότημα, τα «Παιδιά της Αφροδίτης» ή «Aphrodite’s Child» όπως καθιερώθηκαν διεθνώς. Μέσα σε διάστημα τριών μόλις χρόνων, οι επιτυχίες τους ταξιδεύουν σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το 1970 ωστόσο, το συγκρότημα διαλύεται και κάθε ένα από τα μέλη του ακολουθεί το δρόμο της σόλο καριέρας.

Το 1974 ο Βαγγέλης Παπαθανασίου μετακομίζει για το Λονδίνο, με αρχικό σκοπό να συμμετάσχει στο συγκρότημα των «Yes», ένα από τα διασημότερα συγκροτήματα της progressive rock εκείνη την εποχή, ως αντικαταστάτης του αρχηγού τους Rick Wakeman, στο συνθεσάιζερ.

Ύστερα από πρόβες μερικών εβδομάδων, ο Βαγγέλης αποφασίζει να μην συνεχίσει μαζί τους, γιατί όπως εξήγησε και ο ίδιος, η κοσμοθεωρία του για τη μουσική ήταν πολύ διαφορετική από τις μουσικές αντιλήψεις των υπολοίπων μελών των Yes.

Στο μεταξύ όμως, είχε αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς φιλίας με το Βρετανό μουσικό Jon Anderson, και μαζί αναπτύσσουν μια μακρόχρονη και επιτυχημένη συνεργασία.

Παράλληλα, υπογράφει συμβόλαιο συνεργασίας με τη δισκογραφική RCA, ενώ την ίδια στιγμή στήνει το δικό του υπερσύγχρονο 24κανάλο στούντιο ηχογραφήσεων, το Nemo Studio, που βρισκόταν κοντά στο Marble Arch του Λονδίνου. Εδώ ηχογραφήθηκε το πρώτο άλμπουμ στη σόλο καριέρα του, με τίτλο «Heaven and Hell», που περιλάμβανε μια ενδιαφέρουσα συλλογή από ορχηστρικά κομμάτια, τα οποία τον καθιέρωσαν ευθύς αμέσως σε Ευρώπη και Αμερική.

Από τότε, όλοι οι δίσκοι του γνωρίζουν τεράστια επιτυχία, με αποκορύφωμα το μουσικό θέμα της ταινίας του Ridley Scott «Δρόμοι της Φωτιάς» ή «Chariots of Fire» του 1982, το οποίο του χάρισε το βραβείο Oscar για την καλύτερη κινηματογραφική μουσική, όπως επίσης και το απίθανο «Blade Runner».

Μετά το 1987 θα τον συναντήσουμε άλλοτε στην Αθήνα, όπου γράφει τους δίσκους «Direct» και «Voices», άλλοτε στη Ρώμη όπου συνθέτει το «The City» και άλλοτε στο Παρίσι.

Το όργανο που ξεχωρίζει στις συνθέσεις του Βαγγέλη Παπαθανασίου είναι το συνθεσάιζερ, όπως και κάθε άλλη δυνατή παραλλαγή πλήκτρων, όπως το κλασικό πιάνο, το εκκλησιαστικό όργανο και άλλα. Δεν είναι λίγες ωστόσο οι περιπτώσεις που συνθέτει και εκτελεί μουσική για φλάουτο, ντραμς, κύμβαλα, τύμπανα και άλλα κρουστά.

Η μουσική του ακούγεται σε κινηματογραφικές ταινίες, σε θεατρικές παραγωγές, σε διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και σε κορυφαίες πολιτιστικές εκδηλώσεις, όπως η τελετή έναρξης για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου το 1997, στην Αθήνα.

Πολλά από τα έργα του έχουν χρησιμοποιηθεί για να συνοδεύσουν εορταστικές ή επετειακές εκδηλώσεις ανά τον κόσμο, ενώ δεν είναι λίγες και οι διαφημιστές εταιρίες της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ιαπωνίας, που έχουν δανειστεί μουσική του Βαγγέλη Παπαθανσίαυ για να επενδύσουν διαφημιστικά σποτάκια για αρώματα, αυτοκίνητα, τραπεζικά προϊόντα, γυναικεία εσώρουχα και άλλα.

Το 1995, ο Γερμανός πρωταθλητής του μποξ Χένρι Μασκ ζήτησε και χρησιμοποίησε τη μουσική σύνθεση «1492 Η Κατάκτηση του Παραδείσου» παραγωγής του 1992, ως κύριο μουσικό θέμα για να συνοδεύσει τη νίκη του. Με την αφορμή αυτή, το ομότιτλο άλμπουμ επανακυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 1995 και κατέκλυσε και πάλι την κορυφή των charts.

Επίσης, μία σύνθεση από την ταινία «Οι Δρόμοι της φωτιάς» χρησιμοποιήθηκε κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σαράγιεβου το 1984, ενώ μέχρι σήμερα, εμφανίζεται σε όλα σχεδόν τα ντοκιμαντέρ για τους Ολυμπιακούς αγώνες ή άλλα αθλητικά θέματα. Η ίδια σύνθεση χρησιμοποιήθηκε, διασκευασμένο αυτή τη φορά, σε διαφήμιση που σκηνοθέτησε ο Ρίντλεϊ Σκοτ για μοντέλο γνωστής γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο Βαγγέλης Παπαθανασίου είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα σεμνός, που προτιμά να ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αποφεύγοντας να δίνει συνεντεύξεις.

Συναυλίες που έχει δώσει ο Βαγγέλης Παπαθανασίου

· Queen Elizabeth Hall (Λονδίνο, Καλοκαίρι 1973).

· Olympia (Παρίσι, 25 Φεβρουαρίου 1974). Σχόλια του γαλλικούκαι βρετανικού τύπου για τη συγκεκριμένη συναυλία: «Μία μόνο λέξη: Υπέρ-παραγωγή! 32μελής συμφωνική ορχήστρα, σε συνοδεία με μαγευτικά όργανα και κρουστά. Τα δάχτυλα του Θεού Βαγγέλη κυριολεκτικά κεντούσαν, τρέχοντας από το πιάνο στο synthesizer και από εκεί μέσα στις ψυχές του κοινού

· Royal Albert Hall (Λονδίνο, 11 Φεβρουαρίου, 1976)

· Royal Festival Hall (Λονδίνο, 12 Απριλίου 1977)

· Παρίσι, (19 Ιουνίου 1978)

· Drury Lane (Λονδίνο, 28 Απριλίου 1979)

· Cirque Royale (Βρυξέλλες, 17 Μαΐου 1979). Η συναυλία αναμεταδόθηκε ζωντανά από το ραδιόφωνο του Βελγίου και του Λουξεμβούργου

· Royal Festival Hall (Λονδίνο, 12 Απριλίου, 1980). Στο πρόγραμμα της εκδήλωσης υπήρχε το εξής μήνυμα από το συνθέτη: «Πιστεύω πως κάθε ζωντανό δημιούργημα κουβαλά το δικό του κουτί των αναμνήσεων, το οποίο περιέχει τα αποτυπώματα του κύκλου της δημιουργίας του. Ο ήχος της μουσικής είναι πάντοτε παράλληλος με την καμπύλη της εξέλιξης, σαν ένας κώδικας που μεταφέρει τις διαστάσεις του Σύμπαντος. Δεν χρειάζεται παρά μόνον ένα δευτερόλεπτο για να συλλάβει κάποιος αυτή την έννοια, αλλά μια ολόκληρη ζωή για να την περιγράψει,...ίσως και περισσότερο. Αυτό προσπαθώ να κάνω, με τη μουσική μου...» Βαγγέλης

· Σοφία, Αντίπολις (Νότια Γαλλία, 17 Αυγούστου, 1980). Ένα μεγαλειώδες one-man-show, που ενώ παίχτηκε κυριολεκτικά μόνο από τα δικά του χέρια, ωστόσο έμοιαζε σαν να παίζεται από μια ολοκληρωμένη συμφωνική ορχήστρα

· Live in Los Angeles (7 Νοεμβρίου, 1986). Μαζί του εμφανίστηκε και ο φίλος και συνεργάτης Jon Anderson. Το show έκλεισε με μια εκπληκτική και συνάμα πρωτόγνωρη εκτέλεση του τραγουδιού «Singing in the rain»

· Ακρόπολη, (Αθήνα, 25 και 27 Σεπτεμβρίου 1987). Δύο υπέροχες συναυλίες που διοργανώθηκαν με σκοπό την ανεύρεση πόρων για την αποπεράτωση του Μουσείου της Ακρόπολης

· Η Τελετή της Ολυμπιακής Φλόγας, (Καλλιμάρμαρο Στάδιο, Αθήνα 25 Αυγούστου 1988). Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ακούστηκαν συνθέσεις που γράφτηκαν ειδικά για την περίσταση, αν και στο τέλος ακούστηκε μια ειδική διασκευή του γνωστού έργου «Ωδές». Το γεγονός αναμεταδόθηκε ζωντανά από την Ελληνική Τηλεόραση

· Ρώμη, (17 Ιουλίου 1989). Η διοργάνωση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο μιας μεγάλης αντικαρκινικής καμπάνιας. Ήταν ένα από τα ελάχιστα κονσέρτα του Βαγγέλη που ολοκληρώθηκαν χωρίς καμία διακοπή

· «Song For Athens», τελετή για την προώθηση της ανάληψης των Ολυμπιακών Αγώνων του 1996, (Σεπτέμβριος 1990). Μεταξύ άλλων, ακούστηκαν αποσπάσματα από την 9η Συμφωνία του Μπετόβεν, διασκευασμένα στο μοναδικό και ανεπανάληπτο στυλ του Βαγγέλη.

· Εύρηκα, (Ρότερνταμ Ολλανδία, 18 Ιουνίου 1991). Διοργανώθηκε από το Ολλανδικό Υπουργείο Οικονομικών για την προώθηση του έργου Eureka, που είχε θεσπιστεί με σκοπό τη επιστημονική συνεργασία ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. Η συναυλία έγινε επάνω σε μια πλωτή εξέδρα στο λιμάνι του Ρότερνταμ και πλαισιώθηκε από φαντασμαγορικά φωτιστικά εφέ. Όσοι παρακολούθησαν την εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν συλλεκτικά μπλουζάκια με την υπογραφή του Βαγγέλη.

· Η Βραδιά της Ποίησης /Αντιγόνη του Σοφοκλή, (Αθήνα, 1991). Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Διεθνούς Οργανισμού Ποίησης, Δράματος και Λογοτεχνίας» στο Θέατρο Ηρώδου του Αττικού και αναμεταδόθηκε ζωντανά από την ελληνική τηλεόραση

· Μυθωδία, (Θέατρο Ηρώδου του Αττικού, 13 Ιουλίου 1993). Η εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του συλλόγου Ελπίδα και αποτέλεσε ένα σύνολο από επτά χορικά, με μαέστρο τον Γιάν Κασσάρ και τη συμμετοχή κορυφαίων μουσικών όπως η Μαρκέκα Χατζιάνα και ο Λουσιέν Ντεβάλ. Στο εξώφυλλο του προγράμματος υπήρχε το εξής μήνυμα του συνθέτη:«Η Ζωγραφική είναι ένα ποίημα χωρίς λέξεις, ενώ το Ποίημα ένα έργο ζωγραφικής φτιαγμένο με λέξεις. Η Μουσική είναι ο συνδυασμός και των δύο»

· Τελετή Έναρξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Στίβου, Καλλιμάρμαρο Στάδιο, (1η Αυγούστου 1997). Το κορυφαίο αυτό πολιτιστικό γεγονός είχε ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα γιατί αντανακλούσε τη διεκδίκηση της Ελλάδας για την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Πλαισιώθηκε από εκπληκτικά ηχητικά και φωτιστικά εφέ, συγκροτήματα χορού και multimedia αναπαραστάσεις αρχαίου δράματος. Στο τέλος, ο Αττικός ουρανός κατακλύστηκε από μια πανδαισία πυροτεχνημάτων που έκαναν όλη την Αθήνα να λάμψει, με φόντο την Ακρόπολη, υπό τον ήχο του Εθνικού μας Ύμνου. Περίπου ένα μήνα αργότερα, η Ελλάδα εκλέχθηκε τελικά από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, για να φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες

· Μυθωδία, Στήλη του Ολυμπίου Διός, (28 Ιουνίου 2001). Με τη συνοδεία των παγκοσμίου φήμης σοπράνο Καθλίν Μπάτλ και Τζέσε Νόρμαν να προΐστανται της Μητροπολικής Ορχήστρας του Λονδίνου και της Λυρικής Σκηνής της Αθήνας, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου έδωσε μια μοναδική συναυλία με τα μουσικά θέματα της παλαιότερης δουλειάς του με τίτλο Μυθωδία (1993). Η Μυθωδία επιλέχθηκε από τη NASA για να συνοδεύσει μουσικά το μεγάλο έργο της με τίτλο «Οδύσσεια για τον Άρη: Αποστολή στον Κόκκινο Πλανήτη»

Δισκογραφία του Βαγγέλη Παπαθανασίου

Α) Σόλο καριέρα:

· Sex Power (1970)

· Hypothesis (1971)

· The Dragon (1971)

· Fais Que Ton Reve Soit Plus Long

· Que La Nuit (1971)

· Earth (1973)

· L'Apocalypse Des Animaux (1973)

· Heaven and Hell (1975)

· Albedo 0.39 (1976)

· Le Fete Sauvage (1976)

· Ignacio / Entends-Tu Les Chiens

· Aboyer (1977)

· The Spiral (1977)

· Beaubourg (1978)

· The Best Of Vangelis (anthology, 1978)

· China (1979)

· Opera Sauvage (1979)

· See You Later (1980)

· Chariots Of Fire (1981)

· Antarctica (1983)

· Soil Festivities (1984)

· Mask (1985)

· Invisible Connections (1985)

· Direct (1988)

· Themes (anthology, 1989)

· The City (1990)

· 1492, the Conquest of Paradise(1992)

· The best of Vangelis (2 cd's anthology, 1992)

· Greatest Hits (anthology, 1993)

· Blade Runner (1994)

· Best selection (anthology, 1994)

· Best in space (anthology, 1995)

· Space themes (anthology, 1995)

· The collection (anthology, 1995)

· Voices (1995)

· Foros Timis Ston Greco (1995)

· Oceanic (1996)

· Gift (anthology, 1996)

· Portraits (So Far Away So Clear, 1996)

· Platinum (anthology, 1997)

· El Greco (1995/1998)

· Music Of Vangelis (2000)

· Reprise: 1990-1999 (anthology, 2000)

· Mythodea (2001)

· Cosmos (2 cd's, anthology, 2002)

· The best of Vangelis (anthology, 2002)

Β) Με το συγκρότημα «Aphrodite’s Child»

· End Of The World (1968)

· It's Five O'Clock (1969)

· 666 (1970)

Γ) Σε συνεργασία με τον Γιον Άντερσον

· Short Stories (1980)

· The Friends Of Mr. Cairo (1981)

· Private Collection (1981)

· The Best Of Jon And Vangelis (anthology, 1984)

· Page Of Life (1991)

· Chronicles (1994)

· I hear you now (anthology, 2000)

 
   
 

Πριν 5 χρόνια, στην Αθήνα, στις Στήλες του Ολυμπίου Διός πραγματοποιήθηκε μια μεγάλη συναυλία του Βαγγέλη Παπαθανασίου. Στη συναυλία δώθηκε ο περίεργος για πολλούς τίτλος "ΜΥΘΩΔΙΑ" (mythodea). Πέρα από την επιτυχία που οι συντελεστές και ο χώρος εξασφάλιζαν, διάφοροι μύθοι και φήμες ακούστηκαν για την συναυλία αυτή.

Ο σχεδιασμός και η εκτέλεση αυτού του μνημειώδους έργου αλλά και η εμπλοκή της NASA στη χρηματοδότηση και τον σχεδιασμό συνετέλεσαν οι φήμες περί προσπάθειας μουσικής - αρμονικής επικοινωνίας με εξωγήινους πολιτισμούς να φθάσουν στο κατακόρυφο.

Μήπως ο δημιουργός (VANGELIS) αλλά και κάποιοι από τους συντελεστές γνώριζαν κάτι παραπάνω από τον απλό ακροατή. Η θεσπέσια και μαγική μελωδία σε συνδιασμό με το πλούσιο οπτικό αρχαιοελληνικό υλικό πέρα από την καθήλωση που υπέβαλε τους παρευρισκόμενους μήπως έκρυβε και κάτι άλλο;;

Στο μουσικό αυτό έργο, παρόλο που ο Vangelis ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχουν στίχοι, (ή τουλάχιστον ότι οι στίχοι δεν είναι σε κάποια συγκεκριμένη γλώσσα) έχουν γίνει πολλές προσπάθειες για την αποηχοφώνηση του. Οι στίχοι αυτοί αποηχοφωνήθηκαν με δυσκολία, από το ακουστικό αποτέλεσμα της συναυλίας (λόγω των πολλών φωνών, των αλληλοεπικαλύψεων αλλά και των αλληλοσυμπληρώσεων που υπάρχουν) και δεν αποτελούν "επίσημο ή σωστό (είναι άραγε έτσι) αποτέλεσμα".

Το πρόβλημα με τους στίχους αλλά και οι φήμες περί κωδικοποιημένης αρμονικο-μαθηματικής επικοινωνίας με εξωγήινους πολιτισμούς οδήγησε πολλούς σε προσπάθειες αποκωδικοποίησης των στίχων. Ουδέποτε και καμμία βέβαια δεν έτυχε κάποιας επιβεβαίωσης.

Παρακάτω θα βρείτε (??κάποιους) στίχους ανά μουσική ενότητα του έργου και θα μπορέσετε να δείτε πολλές φωτογραφίες από τη ανεπανάληπτη και μεγαλειώδη συναυλία...

 
 

MOVEMENT I

ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE

(ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ) (ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΧΟΡΟΣ)
ΔΙ--Α Ε--ΛΑ
ΔΙ--Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε---ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε---ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΕΛΑ

ΔΙ-Α Ε-ΡΩ-ΤΑ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (ΕΛΑ)
- ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΖΗ-ΤΩ ΣΥ Ε-ΛΑ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
- ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΔΙ-Α ΣΥ ΘΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΩ ΜΕΝ ΣΥ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ

ΕΝ ΖEI ΘΕ-ΟΣ
ΕΝ ΖEI ΘΕ-ΟΣ

ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗN ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗN ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ
ΜΟΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΜΟΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔEI
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔEI ΠΑΙ ΔEI ΠΑΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ Α ΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΤΗΝ MΗ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ TE-ΡΑ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ Ε-ΛΑ

ΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΔΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝΟΙ (Χ4)

MOVEMENT II

Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΕΙ
ΗΜΕΤΕΡΕ ΗΜΕΤΕΡΕ ΕΝ ΖΕΥ
Α-ΜΕ-ΜΠΤΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΕΕΕΕ
EΕΕΕΕΛ-ΛHN
ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΕΙ
ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΕΝ EN
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ENIOTE ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΚΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΝ Ω ΔΙΑ EN ΘΕΕ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΠΟΟΟΤΕ Ω
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ Σ'ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ
ENIOTE ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ 'ΔΩ

ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΕ
HΡΘΕ ΕΔΩΩΩ
ΠΟΟΟΤΕΕΕ ΘΑΑΑΑ 'ΡΘΕΙΙΙΙ ΕΔΩ

ΠΟΤΕ ΘΑ 'ΡΘΕΙ
ΠΟΤΕ ΘΑ 'ΡΘΕΙ ΕΔΩ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΠΛΗΝ
ΗΜΕΤΕΡΕ
ΕΝ ΖΕΥ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ
ΑΠΕΡΑΝΤΕ
ΠΟ-ΤΕ
ΖΗΝ

MOVEMENT III

ΠΑΤΕΡΑ ΖΗΝΑ, ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑΟΣΟΙ ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΗΛΥΣΙΑ ΑΣ ΜΝΩΜΕΝ ΑΝΕΥ ΣΟΥKATEBHKAN ΜΕΝ ΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΝ ΚΟΣΜΟΝ ΤΙΣ ΘΥΜΑΤΑΙΠΑΝΤΑ ΟΡΙΖΕ ΜΑΣ ΧΡΗΟΥΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΙ ΔΑ-ΝΕΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΡΙΖΑΤΟΑΠΟΛΛΩΝ ΜΗ ΠΑΤΕΡΑΠΥΡΩΜΑ ΣΟΥ ΑΙΤΩΤΙ ΕΙ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΓΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΙΣ ΣΕ ΑΓΓΕΛΕ
ΑΜΕΜΠΤΕ ΚΑΙ
ΑΧΡΑΝΤΕ ΘΕΕ
ΑΜΕΜΠΤΕ
ΕΡΧΟΜΕΝΕ ΘΕΙΕ
ΠΑΛΙΝ ΣΥ
ΕΡΧΟΜΕΝΕ ΘΕΕ

MOVEMENT IV

ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΗΧΩΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟΩ (ΖΕΙ) ΝΥΞ ΕΙ (ΠΑΝΤΑ ΖΕΙ)ΟΤΙ ΕΙΔAΠΑΝΤΙ ΤΩ ΖΕΙΤΗΝ ΕΙΔAΑΝΑΖΗΤΑ - ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑΑΝΑΖΗΤΑΑΑΑΑΘΑΑΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ (ΑΝΑΖΗΤΕΙ)ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΙΛΑΚΟΙΤΑ ΝΑ, ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΠΑΛΛΕΤΟ!
ΜΥΥΥΣΤΙΙTΙΙΙΙΙΚΑΑΑΑ ΑΘΑΝΑΤΟΟΟΟΟΝ ΖΩΗ!

(ΧΟΡΟΣ)
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΕΙΕ
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΕΙΕ

ΑΝΑΖΗΗΗΗΤΑ
ΑΝΑΖΗΗΤΑ

ΩΩΩΩ....

ΜΕΝ ΕΙΠΩ, ΟΥΤΩ ΔΕΙ ΠΟΤ' ΕΡΘΩ ΕΔΩ Ω ΑΣΤΡΑΠΗ
ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ, ΘΑ 'ΡΘΕΙ

ΘΑ ΕΡΘΩ,
ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩ
ΖΗΤΑ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΙΣ ΤΩ ΔΙΙ ΣΟΦΑ
ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΗ
ΟΤΙ ΘΑ - ΖΩ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ

ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ - ΣΤΗ ΓΑ

ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΘΑ 'ΝΑΙ
ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕΙ ΟΤΙ ΗΜΙΝ
ΘΑ 'ΡΘΕΙ
ΘΑ 'ΡΘΕΙ
Ω ΝΑΙ ΘΑ 'ΡΘΕΙ
Ω ΝΑΙ ΘΑ 'ΡΘΕΙ - ΕΔΩ

ΑΝΑ ΤΗΝ, ΤΗΝ ΓΑ
ΘΑ 'ΡΘΕΙ

MOVEMENT V

ΑΡΗ ΩΣ ΦΩΤΕΙ ΘΑ..
ΠΡΟΣΜΟΝΕΙ ΝΑ...
(ΧΟΡΟΣ)
ΔΙΑ ΘΕΕ ΕΛΑ ΕΔΩ
ΕΦΙΧΘΕΙ Η ΗΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑ
ΑΡΗ ΩΣ ΦΩ-(ΧΟΡΟΣ:ΗΡΘΕ)-ΤΕΙ ΕΔΩ

(ΧΟΡΟΣ)
ΕΛΛΑΔΑ ΜΗΝ

ΑΡΗ ΩΣ ΑΕΙ ΠΝΟΥ
ΚΑΤΕΒΑ

(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΘΕΑΜΕΝΕ

Η ΜΗΤΕΡΑ

(ΧΟΡΟΣ)
ΟΥ ΣΥ ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΕΔΩ

(ΧΟΡΟΣ:ΜΗ ΣΥ ΝΑ ΕΣΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ) ΜΗ ΔΕΙ ΝΥΧΤΑ ΟΥΤΕ ΕΔΩ

(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ
ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΟΥ ΣΥ ΜΕΝ ΕΔΩ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΕΦΙΧΘΕΙ ΕΔΩ!

(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΔΕ ΕΥ ΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΜΕΝ ΣΕ ΕΥ ΔΕ ΤΟ ΛΟΓΟ
ΤΩΡΑ ΕΥ ΖΗΤΑΩ

ΠΑΤΡΙΔΑ

(ΧΟΡΟΣ)
ΘΕΑΜΕΝ ΣΥΝΕΧΩΣ
ΕΛΑ ΔΙΑ - ΤΩΡΑ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ

ΕΛΑ ΔΙΑ - ΕΔΩ

ΕΛΑ ΔΙΑ - ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ - ΕΔΩ

ΕΛΑ ΔΙΑ - ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ - ΕΔΩ

ΕΛΑ ΔΙΑ - ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ - ΕΔΩ
ΤΩΡΑ

ΔΙΑ - ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ - ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ - ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ - ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ - ΑΕΙ
ΕΛΑ...


ΤΩΡΑ ΑΠΟΟΟΟΛΛΩΝ ΔΕΙ
ΠΥΡΩΜΑ ΔΕ ΘΕΕ ΖΗΤΩ

(ΧΟΡΟΣ)
ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΜΕΝ ΕΕΕΕΕΕΕΥ ΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ

ΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΙ
ΟΥΧΙ ΜΗ ΔΕΙ ΠΟΤΕ


MOVEMENT VI

ΩΩΩΩΔΕΙΜΟ ΕΕΕΛΘΕΕΕΔΕΙΜΟΔΕΙΜΟΚΑΤΕΒΑ ΑΡΜΑΩ ΔΕΙΜΟ ΕΕΕΛΘΕΕΕ ΕΔΩΕΕΕΛΑΔΕΙΜΟ ΑΡΜ' ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΕΛΑ ΕΔΩΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ
Ω ΔΕΙΜΟ ΕΛΑ ΕΔΩ ΤΑΧΥ

(ΧΟΡΟΣ)
ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΣΥ ΠΑΝΘ' ΟΡΑ
ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ

ΕΛΑ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΑ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΠΑΝTΕΙ ΘΑ ΖΕΙ
ΠΑΝΤΕΙ ΘΑΡΡΩ
ΒΑΛΕ ΠΛΩΡΗ ΤΗ ΓΑ

(ΧΟΡΟΣ)
ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΣΥ ΠΑΝΘ' ΟΡΑ
ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ

ΔΕΙΜΟ ΑΕΙ ΝΑ 'ΡΘΕΙ


MOVEMENT VII

ΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡ ΑΡΜΑ Ω NYXT' ΑΡΡΗΤΑΠΟΤΕ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝΠΟΤΕ ΣΤΗ ΓΑ
ΟΤΙ ΓΑΡ
ΟΥ ΤΗ ΟΥ

ΜΗ ΔΕΙ
ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
ΜΗ TΗΝ NA 'ΡΘΕΙ
ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
ΜΗ THΝ NA 'ΡΘΕΙ

(ΧΟΡΟΣ)
ΕΣΥ ΔΕ ΑΜΥΝΕΤ' ΑΠΟ ΜΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΕΣΘΩ
ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΗΩ ΔΩΣΕ

ΕΙΘΕ
ΕΙΘΕ

ΕΣΕ Ω ΑΝΙΚΗΤΕ ΑΝΔΡΑ
ΑΜΥΝΕΤΑΙ (Σ) (Σ)

ΕΙ ΤΥΓΧΑΜΕΝ ΣΥ ΜΕΝ
ΑΜΥΝ (Σ) ΩΜΕΝ (Σ)
ΑΜΥΝΩΜΕΝ
ΑΜΥΝΩΜΕΝ
(Σ)ΕΛΛΗΝΟΣ
ΣΕΛΗΝ' ΟΥ
Α (Σ)
Α (Σ)
ΑΑΑΑΑ (Σ)

ΩΔΗ
ΤΩ ΔΙΑ
Ω ΔΙΑ
ΩΔΗ (Σ)(Σ)
Ω ΔΙΑ
ΩΔΗ (Σ)(Σ)
ΤΩ ΔΙΑ

ΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ
ΜΗ ΤΙΣ ΕΙ
ΜΗ ΤΗΝ
ΕΦΟΒΗΘΕΙ....
...ΕΙ ΤΗ ΔΕΙ!

MOVEMENT IX

ΤΗ ΘΝΗΤΗΤΗ ΘΝΗΤΗΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΩΣ ΖΗΤΕΙ
Η ΜΗΤΕΡΑ
ΤΗι ΘΝΗΤΗι ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Ω ΑΡΗ Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
ΜΑΡΤΥΡΑ ΗΣΥΧΑ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ
ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Η ΜΗΝΗ
ΟΤΙ Η
ΖΗΤΩΜΕΝΗ ΖΕΙ

ΜΑΚΡΙΝΑ ΗΣΥΧΑ
ΠΕΜΠΤΕΙ ΖΕΙ
ΑΚOIMHTH
ΜΑΣ ΜΙΛΕΙ
Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ

(ΧΟΡΟΣ)
ΕΝΑ 'XEI ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΟΔΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΗ -ΕΛΘΕ ΕΔΩ ΜΕΝ-
ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩ OTI ΗΛΘΕ

ΜΑΡΤΥΡΑ
ΜΑΣ ΜΙΛΑ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ
ΜΗ ΤΙΣ ΜΗ
ΜΗ ΔΕΙ
ΟΤΙ ΖΕΙ Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ

ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΩΣ ΖΗΤΕΙ
ΜΗ ΘΝΗΘΕΙ
ΜΑΣ ΜΙΛΕΙ
ΘΕ ΗΜΕΙΣ ΠΕΙ
ΠΡΟΣΜΕΝΕΙ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ

ΜΗ ΘΝΗΘΕΙ
ΟΦΕΛΕΙ
ΤΗ ΜΗΝΗ
ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Η MHNH

ΗΛΘΑΤΕ ΕΝΘΕ
ΕΣΥ ΗΜΕΤΕΡΑ
ΗΛΘΑΤΕ ΕΝΘΕ
ΕΣΥ ΗΜΕΤΕΡΑ

MOVEMENT X

(ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ) (ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΧΟΡΟΣ)
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε---ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ

ΕΛΑ

ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗΝ ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ ΤΗΝ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗΝ ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ
ΜΟΝΗ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΜΟΝΗ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔEI
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΕI ΠΑΙ ΔΕ ΠΑΙ

ZEI

ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ZEI
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΔΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ MH
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ Α ΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΤΗΝ MΗ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΝΗ Α-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΕΙ-ΕΛΑ

ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΖΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΣΟΙ (Χ4)

SPECIAL EDIT

ΔΙ-Α Ε--ΛΑΔΙ-Α Ε--ΛΑΔΙ-Α Ε---ΛΑΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΕΛΑ

ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΩΣ ΖΗΤΕΙ
Η ΜΗΤΕΡΑ
ΤΗι ΘΝΗΤΗι
ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Ω ΑΡΗ Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ

ΜΑΚΡΙΝΑ ΗΣΥΧΑ
ΠΕΜΠΤΕΙ ΖΕΙ
ΑΚΟΙΜΗΤΗ
ΜΑΣ ΜΙΛΕΙ
Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ

(ΧΟΡΟΣ)
ΕΝΑ 'ΧΕΙ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΟΔΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΗ -ΕΛΘΕ ΕΔΩ ΜΕΝ-
ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩ ΟΤΙ ΗΛΘΕ

ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ
ΔΙ-Α Ε---ΛΑ
ΔΙ-Α Ε--ΛΑ

ΕΛΑ

ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΖΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΣΟΙ (Χ3)